Thursday, September 10, 2009

Hahaha...tukar template lagi..


Entah kali ke berapa dah tukar template blog ni...
Manusia x pernah puas dgn apa yg ada..
tp klu for better apa salahnya kan..
Tak kisah la kalau org kata syok sendiri pun....
Yg penting kita sendiri suka......
Sbnrnya ibu ni jeles ngan blog jiran ibu Suzie  tu....
suzie, saya tlg promote blog awak plk ye..jgn lupa kasi kuih raya nanti..
blog dia sgt best...catikkkk......
tapi kan suzie, Aziziku ckp dia tak faham apa yg awak tulis...hahahaha....
tapi tak pe la, saya akan memahamkan dia, akan maksud awak itu..
Conclusionnya, marila kita teruskan ber blogging...

4 comments:

^wirda^ said...

oh igt ibu rosie amik link dari daku..hahahah haritu pun nk buat template ni..hhihi

Ros said...

oohh tidak la sampai begitu wirda..template mu terlalu canggih untukku...aku suka yg biasa2 aje...

mochitsuki said...

ala.. xfaham plak..
sedih2..
sbb banyak ayat shortform kot??
ayat sms la tu..
suh dia blajar banyak2..
hehehe

Ros said...

hehehe...suzie, lawak canggih mmg susah nak faham...hanya yg terror2 saja yg faham..

Post a Comment

nak tulis...