Thursday, September 3, 2009

Aku rasa....

Dah 2 thn lbh aku ..........
Rasanya aku......
Selama tu juga la aku.....
Aku hilang....
Memang semua itu......
Kadang2 aku rasa macam nak....
Sebab tu la aku selalu tengok....
Tapi sekarang ni keadaan....
Sebenarnya aku sangat-sangat.....
Dengan.....
Aku tau banyak yang harus aku fikirkan untuk......
Dan aku masih bersyukur dengan.......
Nasib baiklah aku ada...............dan.........
Dan itu lah yg memberi.........
Aku pun tak pasti sampai bila aku akan....
Haruskah aku.....????
Ya Allah...Berilah petunjuk kepada hambamu ini...Hanya Kau yg mengetahui apa yg terbaik untukku....

7 comments:

mochitsuki said...

ros.. nape ni :(
rasa cam sedih jek..

Ros said...

haha..bulan dah nak mengambang agaknya suzie....tp tk muncul2 jgk nih..

^wirda^ said...

tak muncul2..adakah anda.....???
ohw ohw...
ini entry sila isi tmpt kosong ke?

Ros said...

ye wirda..nanti nk buat contest fill in the blanks..sapa yg dpt jawapan plg hampir dpt hadiah...

mochitsuki said...

wa.. dapat adiah??
nak2.. lekas2

hushuss said...

adakah ini kes aku merajuk sbb ibu najihah menghilangkan data dlm project file aku itew? hahah...i marah sehari je, i tensen 2 hari dgn mamat hindustan bernama sachin, pas dpt 'tudung merajuk', i ok le. huahuahuahuahua..

Ros said...

ya sungguh ayu hushus memakai tudung itu....

Post a Comment

nak tulis...